Světová škola – informační webinář

26. 8. 2021 od 14 do 15 hodin proběhne online seminář pro zájemce o projekt Světová škola. Webinář je určen pro pedagogy mateřských, základních a středních škol.

Přihláška a více informací

Lektoři: Kateřina Sobotková, Petra Svatková, Ondřej Klímek

Kontaktní osoba: Kateřina Sobotková (katerina.sobotkova@clovekvtisni.cz)

 

Zajímají vás globální témata? Baví vás metody aktivního učení a školní projekty? Chcete změnit vaše okolí k lepšímu a připravit žáky na život v propojeném světě?   

Zveme vás na úvodní webinář k programu Světová škola, kde se dozvíte všechny potřebné informace k zapojení do programu:  

  • Co je hlavním cílem projektu a na jakém metodickém přístupu je založen?  

  • Jak se jako škola/ učitelé můžete zapojit a jaké jsou podmínky zapojení?  

  • Jakou podporu v projektu získáte?  

  • Jak konkrétně bude probíhat spolupráce ve školním roce 2021/2022?  

 

Webinář je určen jak učitelům, tak vedení MŠ, ZŠ i SŠ z celé ČR. V návaznosti na webinář se můžete rozhodnout, zda se do projektu přihlásíte, či nikoliv.  

 

Co zapojením do sítě Světových škol získáte:  

  • vzdělávací kurz pro učitele Světová akademie akreditovaný v rozsahu 36h pro školní koordinátory 

  • možnost zdarma se účastnit dalších akreditovaných seminářů a kurzů na globální témata zdarma (lidská práva, ekonomická globalizace, chudoba…) a získat metodické materiály pro práci s globálními tématy ve výuce 

  • metodickou podporu při zařazování průřezových témat (Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Multikulturní výchova, Environmentální výchova, Výchova demokratického občana) do výuky (metodické materiály). 

  • konzultace při začleňování témat globálního rozvojového vzdělávání do Školního vzdělávacího programu  

  • prestižní ocenění, kterému byla udělena Záštita Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy a Záštita Ministerstva zahraničních věcí ČR – uznání, ocenění a povzbuzení pro práci jednotlivých aktivních učitelů 

  • inspiraci pro strukturu plánování a sledování pokroku školy prostřednictvím evaluace učitelů a žáků 

  • podporu soudržnosti komunity a aktivní občanství studentů 

  • může sloužit částečně i jako podklad pro školní inspekci 

  • podporu pro systematickou spolupráci s externími partnery (např. charitativní organizace, knihovny, spolky, soukromé firmy atd.)