Metodu lze použít ke strukturování celé vyučovací hodiny. Vyzývá žáky, aby se zamysleli nad tím, co již o tématu lekce vědí, položili si k němu otázky a našli na ně odpovědi.
Podrobný popis metody s dalšími tipy do výuky je dostupný například zde: https://www.mendelova.cz/files/posts/150/files/v_-_ch_-_d.pdf
Evokace
Uvědomění si významu nových informací
Reflexe
POUŽITÉ ZDROJE:
Teaching and learning strategies for the thinking classroom. Critical thinking international Inc. [Online]. 2024. [cit. 08-10-2023]. Dostupné na: https://rwct.ngo/wp-content/uploads/LATCnEnglish.pdf
#27 Vím, chci vědět, dozvěděl jsem se. Kreativní učení [Online]. 2016. [cit. 08-10-2023]. Dostupné na: https://kreativni.tumblr.com/post/138275903807/27-v%C3%ADm-chci-v%C4%9Bd%C4%9Bt-dozv%C4%9Bd%C4%9Bl-jsem-se
SZYMURODOVÁ, Silvie, ZMRZLÍK, Bohumil. Vím – chci vědět – dozvěděl jsem se (V – CH – D). Základní škola Mendelova (Karviná – Hranice) [Online]. 2024. [cit. 08-10-2023]. Dostupné na: https://www.mendelova.cz/files/posts/150/files/v_-_ch_-_d.pdf
ARPOK, o. p. s.
U Botanické zahrady 828/4
1. patro
779 00 Olomouc
Nenechte si uniknout nic z toho, co děláme, a přihlaste se k odběru novinek. Posíláme je jednou za cca 2 měsíce.
Naším zakladatelem je
Univerzita Palackého v Olomouci.