1. 1. 2022 - 30. 11. 2024
Petra Albrechtová (petra.albrechtova@arpok.cz)
Erasmus+
Výuka klimatické změny je náročná nejen pro svou komplexnost, ale i kvůli široké škále dezinformací, které se šíří médii. Projekt je proto zaměřen na výuku kritického myšlení a mediální gramotnosti v otázkách klimatické změny. Pedagogům projekt nabídne online kurz, webináře, množství výukových nástrojů či databázi informačních zdrojů, které mohou využít ve výuce. Cílem projektu je také zajistit, aby kritické myšlení a problematika mediální manipulace byly součástí metodik k výuce o klimatické změně.
Na základě zkušeností partnerů budou do výstupů zakomponovány metody Filosofie pro děti (P4C), Vizuální mediace, Jinýma očima (Through other eyes) či Digitální storytelling.
Fáze projektu
Partneři projektu
2022 – uskutečnilo se plánovací setkání partnerů v Lublani, kde se nastavil harmonogram a fungování projektu. Pracovníci partnerských organizací a učitelé z jednotlivých zemí se setkali na školení v Budapešti a Lisabonu, kde se školili v jednotlivých nástrojích a přístupech jako je filozofie pro děti, digitální storytelling, příčiny a následky a dalších. Tato školení pomohou organizacím vytvořit nové metodické materiály nebo online kurz.
Ze setkání v Lisabonu:
Ze setkání v Budapešti:
Ze setkání v Lublani:
ARPOK, o. p. s.
U Botanické zahrady 828/4
1. patro
779 00 Olomouc
Nenechte si uniknout nic z toho, co děláme, a přihlaste se k odběru novinek. Posíláme je 1-2x měsíčně.
Naším zakladatelem je
Univerzita Palackého v Olomouci.