Seminář Kvalita, nebo kvantita?

Přemýšlíte o tom, jak zjistit dopad působení výuky na postoje svých žáků? Zajímáte se o současné dění a považujete za důležité zjistit, jaký vztah mají k aktuálním událostem vaši žáci?

ARPOK, o. p. s., pořádá jednodenní workshop globálního rozvojového vzdělávání Kvalita, nebo kvantita? aneb jak zjišťovat postoje žáků ve výuce.

Cílem workshopu je představit inovativní metodiku zaměřenou na zjišťování postojů žáků k 5 klíčovým globálním tématům: lidským právům, udržitelnému rozvoji, řešení konfliktů, vzájemné propojenosti a rozmanitosti. Učitelé, kteří do výuky začleňují aktuální globální témata, tím nejen rozšiřují znalosti žáků, ale především působí na jejich hodnoty, postoje a tím i jednání. Během workshopu „Kvalita, nebo kvantita?“ si vyzkoušíte práci s hodnotícími aktivitami, jejichž cílem je stimulovat diskuzi mezi žáky a v ní zmapovat postoje žáků, na něž se pak učitel snaží svou výukou působit. Dozvíte se také, jak se zjištěnými údaji dále pracovat – jak naplánovat další výukové lekce k tématu a jak zjistit další posun v postojích žáků. Více o hodnotících aktivitách se dozvíte zde.

KDY

19. 11. 2015 od 9:00 do 15:30

KDE

Olomouc (místo konání bude upřesněno)

 

Workshop je otevřen učitelům ZŠ a SŠ, budoucím učitelům a pracovníkům neziskových organizací, kapacita je 20 účastníků. Kurz je akreditovaná MŠMT a účastníci obdrží certifikát. Účastníci si hradí pouze náklady na dopravu.

Pro přihlášení vyplňte tento formulář.

Kvalita_nebo_kvantita